لیفت مژه|لیفت ابرو|کاشت مژه|والیوم مژه|

آموزش تخصصی لیفت ولمینت مژه و ابرو

لیفت مژه|لیفت ابرو|کاشت مژه|والیوم مژه|

آموزش تخصصی لیفت ولمینت مژه و ابرو

Who is the elevator lift?

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟
اگر مدل ابروتون رو دوست ندارید، لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت طبیعی ترین و کم هزینه ترین روش برای تغییر مدل ابرو و تقویتشان است . لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با مواد ارگانیک و تقویتی انجام میشود، مناسب کسانی است که ابروهای نامرتب و یا افتاده و بی حالت دارند و حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند و میخواهند ابرو پهن تر دیده شود بدون هیچ نوع تاتویی که با مواد ارگانیک انجام می شود. با این روش تقویتی ابروها به صورت منظم و هاشور خورده به نظر میرسد. تارهای ابرو به سمت بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر میشود و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمیشود بلکه ابرو تقویت هم میشود لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده شده هم مناسب است ولی باید ابروها بلند شده باشند.

لیفت و لمینت ابرو ریزش ابرو نمیاورد؟؟؟

لیفت و لمینت ابروها به هیچ عنوان ریزش ابرو ندارد بلکه رشد ابروهایتان را بسیار تحریک میکند،چون با مواد ارگانیک و بوتاکس تراپی اینکار انجام میشود.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

دوام کار لیفت و لمینت ابروها ۳۰ تا ۴۵ روز است که بستگی به رشد ابروی خودتان نیز دارد .

نکته : در لیفت ابرو به دلیل اینکه از چسب لاتکس استفاده میشود بعد از اتمام کار چون تا 24 ساعت نباید به ابرو آب بزنید ، تارهای ابرو به هم چسبیده میشود . بعد از 24 ساعت که ابروهایتان را شستید ابروها تار به تار شده و نتیجه کار مشخص میشود.

فرق لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؟

لیفت تغییر حالت و بالا بردن ابروهاست و لمینت کراتینه وتقویت ابروها.. لمینت کردن یک پروسه گیاهی کراتینه است و رنگ هم دارد. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی مژه و یا ابرو قرار میگیرد ضخامت موی ابرو و مژه ها را کلفت تر خواهد کرد و هم پررنگ تر و تیره تر خواهد کرد و مناسب کسانی است ابروهای خیلی کرکی دارند و یا خیلی کمرنگ دارند و به اصطلاح واضح نیست به کمک لمینت ابرو ، ابروها صورت خوشرنگ پیدا می کنند و زیباتر دیده می شوند.

.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۲
آموزش لیفت ولمینت مژه وابر وکاشت مژه

Who is the elevator lift?

لیفت ابرو

لیفت ابرومناسب چهکسانی است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی