لیفت مژه|لیفت ابرو|کاشت مژه|والیوم مژه|

آموزش تخصصی لیفت ولمینت مژه و ابرو

لیفت مژه|لیفت ابرو|کاشت مژه|والیوم مژه|

آموزش تخصصی لیفت ولمینت مژه و ابرو

Power lift

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۳۳ ب.ظ

لیفت و لمینت ابرو : بالا بردن و تقویت ابرو
لیفت و لمینت ابرو دو تکنیک جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها است ، در این روش مانند لیفت و لمینت مژه ، تارهای ابرو تقویت ، پر پشت ، مشکی و ضخیم تر می شوند. اگر دوست دارید ابروهایتان مانند سلبریتی های هالیوود هاشوری و خوش حالت شود و یا به طور مرتب از لوازم آرایشی برای حالت دادن به ابروهایتان استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم حتما این روش را امتحان کنید. با این کار ابروهایتان همیشه مرتب خواهد بود و زمان آرایش کردنتان نیز کاهش می یابد چرا که دیگر نیاز به صرف مدت زمان طولانی برای آرایش ابرو نیست. بالا بردن و تقویت ابرو با استفاده از مواد ارگانیک و بدون خطر انجام می شود و مانعی برای وضو گرفتن ندارد.


 

لیفت و لمینت به چه کسانی توصیه می شود؟
امروزه روش های زیادی مانند تزریق ژل ابرو ، جراحی لیفت ابرو ، هاشور ابرو ، کاشت ابرو جهت بالا بردن و تغییر حالت ابروها استفاده می شود. اما استفاده از تکنیک جدید لیفت و لمینت ابرو طبیعی ، بدون دردسر و کم هزینه تر است. افرادی که مدل ابروهایشان را دوست ندارند و یا ابروهای افتاده ای دارند و دوست دارند ابروهایی طبیعی ، پهن و دخترانه داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند. در این تکنیک با استفاده از مواد ارگانیک که روی ابرو قرار می گیرد تارهای ابرو ضخیم تر و مشکی تر می شوند و به صورت منظم و هاشوری شکل به سمت بالا حالت داده می شود و در نهایت ابروها پهن تر و پرپشت تر به نظر می رسد. استفاده از این مواد مخصوص نه تنها باعث آسیب دیدن ابروها نشده بلکه تقویت هم می شوند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۰
آموزش لیفت ولمینت مژه وابر وکاشت مژه

نظرات  (۱)

سلام واقعا مفید بود ، من اینجارو توی گوشیم سیو کردم تا بعدا بیام بقیه مطالب ببینم بخونم

 

 

 

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی